نماد سایت دکتر محمد میرشکار | متخصص ایمپلنت و پروتزهای دندانی | دندانپزشکی زیبایی | Dental Implant & Cosmetic Dentistry in Tehran

سفید کردن دندان (بلیچینگ دندان)

سفید کردن دندان ، بلیچینگ
5/5 - (2 امتیاز)

سفید کردن دندان (بلیچینگ دندان)

سفید کردن دندان ها، روشی است که با استفاده از آن، رنگ زرد یا قهوه ای دندان ها را از بین می برند و دندان ها سفید و براق می شوند و شما لبخندی درخشان خواهید داشت. روش های متفاوتی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد. از سفید کردن دندان ها به وسیله مواد شیمیایی گرفته تا استفاده از اسیدهای ضعیف و لیزر.

گاهی اوقات ممکن است دندانپزشک با استفاده از ابزار خاصی، سطح دندان را سایش دهد و تغییر رنگ های سطحی دندان های شما را از بین ببرد. ولی آنچه بیش از سایر این روش ها طرفدار دارد، سفید کردن دندان ها با مواد شیمیایی است. سفید کردن دندان ها ممکن است کاملا در مطب دندانپزشکی انجام شود. یا اینکه دندانپزشک، وسایل و موادی را در اختیار شما بگذارد تا خودتان در منزل، دندان های تان را سفید کنید.

پیش از سفید کردن دندان

اول ترمیم پوسیدگی، سپس بلیچینگ دندان

برای انجام بلیچینگ دندان ها باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

بلیچینگ یا سفید کردن دندان چیست؟

بلیچینگ دندان‌ها، نوعی دکلره کردن است که با استفاده از عوامل اکسیدکننده انجام می‌گیرد. مهم نیست که با چه روشی این عمل انجام می‌شود. در هر حال هدف این است که اجزای فعال ماده بر دندان اعمال گردند تا بخش‌هایی از بافت دندانی بی‌رنگ شده یا ذرات دارای رنگ داخل نسوج دندانی جدا گردیده و بی‌رنگ شوند.

بلیچینگ بهتر است یا لمینیت؟

نکات مهم در سفید کردن دندان

خروج از نسخه موبایل